Gastenboek Eindhoven 1909

Welkom op het gastenboek van Eindhoven 1909. Het staat vrij om hier een bericht te plaatsen. Echter gelden er wel een aantal regels. Het gebruik van schuttingwoorden, scheldwoorden en vloekwoorden is verboden. Ook provocerend taalgebruik in de richting van tegenstanders, spelers, scheidsrechters, supporters of andere personen is niet toegestaan. Bij overtreding van deze regel volgt (tijdelijke) uitsluiting van het gastenboek, bij herhaalde overtreding volgt uiteindelijk permanente uitsluiting.

<

7.593 Reactie(s)

  1. Avatar
    juni 08, 2026

    Janga ligt er maanden uit. Zou die niet verlengen

  2. Avatar
    juni 07, 2026

    De altijd weer goeie inhoudelijke en ook prettig leesbare inbreng van Jur Wijsma werken vaak ook inspirerend. Zo bepleit hij nu ( terecht) en mogelijk niet te laat om Janga aan ons te binden Helaas is dat ( nog) niet gebeurd. Maar ik vermoed dat dit hoort bij de “Top” – tactiek en strategie van Peter Bijvelds.Die kondigde al eerder aan lang teceachten met het vastleggen. Kwestie van geld, want naar mate je langer wacht worden de dan nog beschikbare spelers ook goedkoper. Het zou best kunnen dat de beoogde spelers in beeld zijn, waarbi de kans bestaat daar naast te grijpen, maar ook dat er een of meer buitenkansjes in huis kan halen. Je moet toch wat
    als je niet veel te besteden hebt!

  3. Avatar
    juni 07, 2026

    Zie ik en ons Scheepje en Peerke het dan verkeerd? Hebben ze het oor niet te luister gelegd bij spelers en ts? Spekkie naar het bekkie van ons glimmend Vuurvliegje? Of toch een bewuste keuze met gevarieerde oefenstof van de assistenten? Gevarieerde oefenstof houdt de trainingsarbeid boeiend. Wie wil er niet met plezier naar zijn werk?
    Terug naar Willem Eigenweijs. Oefenstof kan dan boeiend zijn, de praktijk was anders. Niet het beloofde aantrekkelijke voetbal. Willem kon een elftal theoretisch neerzetten, maar niet als de wedstrijd erom vraagt wijzigingen aanbrengen. Ik noemde hem dan ook ironisch een autist. (intelligent en star) Hij wisselde bijna nooit in de 1e helft en altijd rond de 70e minuut. Zijn vaste patronen waren geen succes.
    Ja, wat trainers betreft heeft ons Scheepje wel wat financieel sportief verlies gelden, ook Long Tall Ernie met zijn ontslagvergoeding. Ben positief, zullen we maar denken, dat hij goed heeft gekozen voor onze Jan?
    Toevallig kwam ik tegen dat onze Janga de beste KKD speler was met het doorspelen van de bal. 26 keer. Ook met AI komt hij er goed uit. Blijf het vreemd vinden, dat zijn inbreng niet beloond word met contractverlenging.

1 758 759 760