Geen uitsupporters tijdens de clash tussen FC Eindhoven en De Graafschap. Een gemis voor het voetbal. Een gemis voor beide clubs en een gemis voor de bezoeker van het stadion. Wat is er mooier dan een vol uitvak? Oké, volle [...]
Lees meerColumn: Was vroeger alles beter…
In de weken voor het 110-jarig bestaan van onze club, sta ik stil bij momenten en ervaringen uit het verleden. Niet om ouderwets te klinken of om de weelde van nu onderuit te halen. Nee, gewoon nostalgie najagen. Terugkijken naar wat EVV Eindhoven [...]
Lees meerColumn: FC Eindhoven zal altijd mijn cluppie blijven
Met die woorden werd een artikel in de regionale media afgesloten. Het zijn de woorden van Branco van den Boomen. Onze sterkhouder, de leider van het team en topscorer in wording. Het was begin deze week nogal schrikken toen bekend [...]
Lees meerColumn: Het wordt een feestjaar
Nu er weer wat meer tijd gevonden is om de website flink 'up to date' te houden heb ik ook onze eigen columnist Tonnus gevraagd een bijdrage te leveren. Hij trapt af met onderstaande column. Het wordt een feestjaar De hamvraag die [...]
Lees meerColumn: “Schoppen in de media”
Vandaag pakte het Eindhovens Dagblad wederom uit met een (negatief) artikel omtrent onze club. Onze vaste columnist was dit ook opgevallen en besloot daarom deze column te schrijven. SCHOPPEN IN DE MEDIA, WAT WIN JE ERMEE? Onze FC zit in een moeilijke [...]
Lees meer